امکانات و ویژگی های پنل پیشرفته سامانه پیام کوتاه

نسخه حرفه ای پنل اس ام اس شامل تعدادی برنامه جانبی است که به نسخه ساده اضافه می شوند. این برنامه ها (سیستم ها) حالت انتخابی دارند و هرکدام می توانند به تنهایی و جداگانه به نسخه ساده اضافه شوند. همچنین قابل توجه است که با توجه به طراحی و تولید این سامانه توسط برنامه نویسان شرکت قاصدک، این امکان وجود دارد که بتوان بر اساس نیاز شرکت ها و سازمانها سیستم ها و ماژولهای اختصاصی برای سامانه ایجاد نمود. سیستم ها و برنامه های آماده ای که امکان اضافه شده آنها وجود دارند عبارتند از:

سیستم نظرسنجی

اگر می خواهید یک نظرسنجی با بستر پیامک انجام دهید می توانید از ماژول نظرسنجی استفاده کنید. ماژول نظرسنجی این امکان را به شما می دهد که پس از طرح یک سوال و مشخص نمودن پاسخها، مخاطبان جواب مورد نظر خود را از میان جوابها انتخاب کرده و به شماره شما ارسال کنند.

هنگام افزودن نظرسنجی می توانید شماره خط، سوال مورد نظر، تاریخ شروع نظرسنجی، تاریخ اتمام نظرسنجی، تعداد گزینه های پاسخ، پیام خودکار که هنگام دریافت نظر نمایش خواهد داد را می توانید مشخص کنید. پس از شرکت مخاطبین در نظرسنجی، تعداد و لیست شرکت کنندگان به تفکیک هرپاسخ و تعداد پاسخهای تکراری و ... بشکل نمودار نمایش داده خواهد شد.

سیستم نظرسنجی

سیستم مسابقات

اگر مسابقات پیامکی تلویزیونی را دیده باشید احتمالا ماژول مسابقات را می شناسید! ماژول مسابقات امکان برگزاری مسابقه با طرح سوال و جوابها را می دهد. مخاطبان جواب مورد نظر خود را انتخاب کرده و به شماره شما ارسال می کنند. پس از آن سیستم با بررسی پاسخها امکان قرعه کشی در میان پاسخهای درست را می دهد.

هنگام افزودن مسابقه می توانید شماره خط، سوال مورد نظر، تاریخ شروع مسابقه، تاریخ اتمام مسابقه، تعداد گزینه های پاسخ و پاسخ صحیح، پیام خودکار که هنگام دریافت نظر نمایش خواهد داد را مشخص کنید. پس از شرکت مخاطبین در مسابقه، تعداد و لیست شرکت کنندگان به تفکیک هرپاسخ و تعداد پاسخهای تکراری و ... بشکل نمودار نمایش داده خواهد شد و امکان قرعه کشی در میان پاسخ های درست یا کل پاسخ ها برای تعیین برندگان را خواهید داشت.

سیستم مسابقات

سیستم سطح دسترسی

اگر می خواهید افراد دیگری در زیر مجموعه شما به سرویس پیام کوتاه قاصدک دسترسی داشته باشند می توانید از ماژول سطح دسترسی استفاده کنید. برای هر فردی نام کاربری و رمزعبور مستقل تعریف می کنید که به سامانه دسترسی مستقل داشته باشد و به راحتی نیز می توانید آنها را مدیریت کنید.

برای هریک از کارمندان می توانید اعتبار ارسال پیامک را مشخص کنید و همچنین تعیین کنید که هر فرد به کدام قسمت سامانه دسترسی داشته باشند. همچنین اگر شما چند شماره برای ارسال پیامک داشته باشید می توانید برای شماره ها هم دسترسی های خاصی بدهید. اگر بخواهید می توانید پیامکهای ارسالی کاربران را هم ببینید و یا از لیست تراکنشات آنها اطلاع یابید.

سیستم سطح دسترسی

سیستم سر رسید

ماژول سرسید امکان یادآوری موضوعی را به مخاطبان در زمان خاص می دهد. مثلا می خواهید به برخی مخاطبان خود در تاریخ خاص برگزاری یک جلسه یا پرداخت قسط خود و هر موضوع دیگری را یادآوری کنید. این یادآوری می تواند با انتخابهای گوناگونی صورت پذیرد.

می توانید پیام های سررسید را با نام مخاطبان به آنها ارسال کنید و اطلاعات کاربران را از طریق یک فایل اکسل وارد کنید. این اطلاعات می تواند برای هر کاربر متفاوت باشد. مثلا مقدار بدهی، تاریخ سررسید و موارد دلخواه دیگر بطور متفاوت برای هر کاربر در فایل اکسل تعیین می شوند تا در زمان مورد نظر برای آنها فرستاده شوند.

سیستم سر رسید

سیستم پاسخگویی هوشمند

ماژول پاسخگویی هوشمند امکان پاسخ هوشمند به پیام های دریافتی را می دهد. البته نسخه ساده ای پاسخگویی هوشمند در نسخه ساده سامانه پیام کوتاه قاصدک بصورت رایگان وجود دارد که پاسخ مورد نظر را به ازای تمام پیامهای دریافتی می فرستد اما اگر می خواهید بصورت حرفه ای تر از پاسخگویی هوشمند استفاده کنید می توانید از ماژول پاسخگویی هوشمند استفاده کنید.

در ماژول پاسخگویی هوشمند به ازای تعریف هر کلید واژه می توانید تعیین که چه پاسخی بصورت اتوماتیک برای وی فرستاده شود. در این مورد می توان مشخص کرد که تنها در صورت دریافت از مجموعه شماره خاص، پاسخگویی هوشمند انجام پذیرد نه برای همه شماره ها. همچنین در صورت تمایل می توان شماره فرستنده را در گروه خاصی ذخیره کرد.

در حالت استفاده حرفه ای و پیشرفته می توان پیام رسیده را به آدرس خاصی هم ارسال کرد تا عملیات خاصی روی پیام رسیده انجام پذیرد.

سیستم پاسخگویی هوشمند

سیستم استعلام

ماژول استعلام نسخه حرفه ای تر از ماژول پاسخگویی هوشمند است که مخطاب براساس تعدادی کلمه کلیدی که به شما ارسال می کند پاسخهای متفاوتی دریافت می کند. این کلمات کلیدی و پاسخها در یک فایل اکسل تعیین می شوند. از ماژول استعلام برای بررسی اصل یا تقبلی بودن محصول، اعلام نمرات مدارس و آموزشگاه ها و ... استفاده می شود.

از ماژول استعلام برای بررسی مواردی چون اصل یا تقبلی بودن محصول، اعلام نمرات مدارس و آموزشگاه ها و ... استفاده می شود. پس از پاسخ مخاطب، کنار ردیف مربوط به او تیک خورده می شود؛ این به این معنی است که به وی پاسخ داده شده است.

سیستم استعلام

سیستم ایمیل کاتالوگ

ماژول ایمیل کاتالوگ هنگامی کارایی دارد که نیاز دارید کاتالوگ ها، تبلیغات، لیست تعرفه ها و هرآنچه که نیاز دارید بصورت سریع برای مشتری شما ارسال شود. این ماژول به این شکل کار می کند که مشتری یا درخواست کننده، آدرس ایمیل خود را از طریق گوشی موبایل خود به شماره پیامک شما ارسال می کند و همان لحظه از طریق سامانه، کاتالوگ های شما برای او ارسال می شود.

این ماژول همچنین این امکان را فراهم می آورد که کلید واژه های مختلفی تعیین شود تا به ازای هرکدام از آنها که مشتری شما همراه با آدرس ایمیل خود به شما پیامک می کند کاتالوگ متفاوتی به وی ایمیل شود.

به عنوان مثال وقتی مشتری توسط گوشی موبایل خود پیامی حاوی : «mohammadi@yahoo.com لیست قیمتها» به شماره پیامکی سامانه شما ارسال می کند از طرف سامانه و در همان لحظه لیست قیمتها به ایمیل او ارسال خواهد شد.

نمایش پیامک‌های دریافتی و مدیریت آنها

سیستم حضور و غیاب

ماژول حضور و غیاب سامانه پیام کوتاه قاصدک این امکان را به دستگاه حضور و غیاب شما می افزاید که هنگام ورود و خروج پرسنل، به آنها پیامکی ارسال شود و زمان ورود و خروج را در همان لحظه به آنها اعلام نماید. این مسئله علاوه بر نگه داشتن زمانهای ورود و خروج در گوشی های موبایل افراد، از بروز ورود و خروج های تقبلی نیز جلوگیری می کند.

همچنین این قابلیت می تواند تنها برای یک فرد فعال شود؛ یعنی ورود و خروج تمامی افراد تنها به یک نفر پیامک شود و وی در جریان ورود و خروج همه افراد قرار گیرد. ماژول حضور غیاب سامانه پیام کوتاه قاصدک در حال حاضر تنها با سیستم حضور و غیاب جهان گستر کار می کند.

عضو گیری و جمع آوری شماره‌ها

سیستم های سفارشی

با توجه به طراحی و تولید سامانه پیام کوتاه توسط برنامه نویسان شرکت قاصدک، این امکان وجود دارد که بتوان بر اساس نیاز شرکت ها و سازمانها خدمات و ماژولهای اختصاصی برای سامانه ایجاد نمود. تا کنون ماژولهای اختصاصی برای سازمان آموزش و پروش و شرکت صنایع الکترونیک ایران (لگرند) که کار خاصی را با استفاده از بستر پیام کوتاه برای ایشان انجام می‌دهند تولید گردیده است.

ماژول تولید شده برای سازمان آموزش و پرورش امکان ارسال ماهانه فیش حقوقی کارمندان را از طریق پیام کوتاه برای آنها فراهم می سازد. همچنین ماژول تولید شده برای شرکت صنایع الکترونیک ایران (لگرند) قابلیت جلوگیری از توزیع محصولات تقلبی این شرکت را فراهم می سازد. خریداران محصولات این شرکت با ارسال کد خاص درج شده بر روی محصولات به شماره ای خاص از طریق پیام کوتاه، پاسخی را بصورت پیام کوتاه دریافت می کنند که نشان دهنده اصل یا تقلبی بودن محصول و همچنین اتمام تاریخ گارانتی آن است.

موارد کاربرد پیام کوتاه بسیار متنوع است و امور فراوانی را می توان از طریق این سیستم تسهیل و تسریع نمود. شرکت سامانه ارتباطات قاصدک با دراختیار داشتن مشاورین مجرب آماده در اختیار گذاشتن تجربیات و ارائه مشاوره در راستای کمک به فعالیت و کسب و کار همه صنوف و ارگانها است.

ارسال اتوماتیک پیام تبریک تولد
پنل پایه
59,000 تومان
  • 6،000 تومان اعتبار هدیه
  • ارسال ساده و گروهی
  • ارسال زمانبندی شده
  • دریافت پیام
  • ارسال صنفی
  • ارسال منطقه ای
مشاهده سایر امکانات
پنل پیشرفته
599,000 تومان
  • پنل پایه + 36،000 تومان اعتبار هدیه
  • ماژول مسابقه و نظرسنجی
  • ماژول پاسخگویی هوشمند
  • ماژول سررسید
  • ماژول استعلام
  • ماژول تعریف کاربر
مشاهده سایر امکانات